Atgal

Grįžtamasis ryšys – raktas į sėkmę

Šiaulių kultūros centras, siekdamas kurti bendruomenės narių poreikius atitinkančias paslaugas, periodiškai vykdo savo teikiamų paslaugų kokybės vertinimo tyrimus. Šie metai – ne išimtis. Organizuojamas tyrimas susideda iš dviejų etapų, yra itin aktualus ir svarbus kultūros paslaugas teikiančios institucijos veiklos tobulinimui. Tikimasi, kad gyventojai prisidės ir tobulinti kultūros centro teikiamas paslaugas.
Organizatorius – Šiaulių kultūros centras.


Šiaulių kultūros centras jau antrą kartą vykdo teikiamų paslaugų kokybės vertinimo tyrimą. Pirmoji tokia apklausa parengta 2017 m. Tyrimo tikslas – ištirti bendruomenės respondentų požiūrį į Šiaulių kultūros centro ir jo struktūrinių padalinių įvaizdį, renginių poreikį, teikiamų paslaugų kokybę, darbuotojų kompetenciją ir parengti glaustas rekomendacijas šių poreikių tenkinimo gerinimui. Norėta sužinoti, ką gyventojai mano ne tik apie renginių organizavimą ar kitus aspektus, bet ir įvaizdį – tiek vidinį, tiek išorinį. Tąkart tyrimas vykdytas dar prieš įstaigos pastato renovaciją, tad šis aspektas sulaukė nemažai kritikos.

„Grįžtamasis Šiaulių kultūros centro lankytojų ryšys tampa svarbiu rodikliu siekiant gerinti teikiamų paslaugų kokybę. Paslaugų pasiūla ugdo tam tikrus kultūrinius lankytojų poreikius, todėl žinios apie lankytojų elgseną, jų poreikius atitinkančias paslaugas tampa svarbios ir reikalingos siekiant gerinti įstaigos veiklą“, – teigia Šiaulių kultūros centro direktorė Deimantė Bačiulė.

Šiais metais Šiaulių kultūros centras kviečia bendruomenės narius dalyvauti naujame tyrime. Klausimyną sudaro kelios dalys – gyventojai turės puikią galimybę įvertinti kultūrines paslaugas teikiančios institucijos įvaizdį, įvertinti renginių poreikį ir paslaugų kokybę, gyvenamosios vietos kultūrinio gyvenimo įvairumą, renginių intensyvumą, jų trūkumą, įvertinti darbuotojų kompetenciją, aptarnavimo kokybę Šiaulių kultūros centre.

„Pildydami anketą, užtruksite vos keletą minučių, tačiau Jūsų dėka Šiaulių kultūros centras galės dar labiau tobulinti savo veiklą, kad kiekvienas lankytojas  būtų patenkintas mūsų teikiamomis paslaugomis“, – sako Šiaulių kultūros centro direktorė D. Bačiulė.

Anketos rezultatai viešai nepublikuojami. Anketą galima rasti Šiaulių kultūros centro interneto svetainėje (www.siauliukc.lt), arba spustelėjus šią nuorodą: https://bit.ly/3sxcRh1.

Informaciją teikia Šiaulių kultūros centro Komunikacijos skyriaus vedėja Irma Grinevičienė, mob. +370 6 71 42 955, e. p. irma.grineviciene@siauliukc.lt.

Kamilės Lionikaitės nuotr.




Atnaujinta: 2022-11-24 10:24